سپاه نیوز: فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در همایش سران و بزرگان طوایف گفت:  روحیه‌ی بسیجی، روحیه بن‌بست شکنی و خلاقیت است.

سپاه نیوز: فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در همایش سران و بزرگان طوایف گفت:  روحیه‌ی بسیجی، روحیه بن‌بست شکنی و خلاقیت است.

سپاه نیوز: فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در همایش سران و بزرگان طوایف گفت:  روحیه‌ی بسیجی، روحیه بن‌بست شکنی و خلاقیت است.
کد خبر: ۱۳۰۰۱
دوشنبه ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷

به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ پاسدار محمد کرمی فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در همایش سران و بزرگان طوایف با رویکرد ایجاد شرکت های دانش بنیان و تعاونی با هدف اقتصاد مردمی در پارک علم و فناوری،  بیان کرد: هفته بسیج یادآور شجاعت، ایثارگری و روح نوآوری رزمندگانی است که با شجاعت و شهامت ایستادند و حماسه‌های ماندگار خلق کردند تا با رشادت و ایثار خود، دشمن را از رسیدن به اهدافش ناکام بگذارند.

وی با اشاره به برگزاری این جلسه علمی با حضور سران طوایف، افزود:  باید از تکنولوژی روز برای پیشرفت در عرصه های مختلف استفاده کرد، باید همه برای توسعه و پیشرفت استان در این زمینه پای کار باشند زیرا شرایط فراهم بوده، و استاندار فعلی نیز با نگاهی که دارد تلاش می کند این اتفاقات به نحو مطلوب در استان ایجاد شود تا با استفاده از تکنولوژی روز در حوزه‌های مختلف اقتصادی بتوانیم با توجه به ثروت هایی که خداوند در اختیار ما قرار داده، موفق باشیم.

سردار کرمی تصریح کرد: شما به عنوان معتمد و سران طوایف در قبال جوانان مسئولیت مهمی بر عهده دارید در این زمینه باید هر طایفه برای راه اندازی شرکت های دانش بنیان و تعاونی ها در طایفه خود اقدام و در این امر سرمایه گذاری کنید تا شاهد رشد خوبی در استان باشیم.

وی افزود: با وجود سرمایه های فراوان استان باید وضعیت کنونی مناسب تر باشد؛باید همه در میدان بوده و تلاش کنیم با همین روحیه بسیجی که رهبر انقلاب فرمودند؛ چرا که روحیه‌ی بسیجی یعنی روحیه بن‌بست شکنی و خلاقیت، یعنی نگاه عالمانه به همه مسائل و پیشرفت سریع در حوزه ها، اینکه رهبر انقلاب می گویند شتاب علمی یعنی فاصله خود را از علم و تکنولوژی کم کرده و به سرعت از آن عبور کنیم.

سردار کرمی تصریح کرد: باید هر روز یک قدم پیش تر برویم تا مشکلات برطرف شود، ما همه باید در میدان باشیم آن رزمندگانی که ایستادند تا انقلاب اسلامی به پیروزی برسد در زندان‌ها شکنجه شدند اما به امید آینده صبوری و ایستادگی کردند؛ اکنون نیز باید امید داشته باشیم آینده خوب است ما باید تلاش کنیم از منابع موجود به بهترین نحو استفاده کرده زیرا در قبال این نعمات الهی در روز قیامت باید پاسخگو باشیم.

وی با اشاره به اینکه اگر در هر حوزه محکم وارد و شبانه روز کار و تلاش کنیم موفق خواهیم بود، گفت: در سیستان و بلوچستان شرایط برای محصولات استراتژیک به ویژه در عرصه کشاورزی فراهم است، باید از ظرفیت و پتانسیل ها موجود در این خطه از جمله معادن، مرز که مرکز صادرات واردات است، در بازارچه‌های مرزی باید ورود وسرمایه گذاری کرد.

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه ادامه داد: سران طوایف و معتمدین باید تلاش کنند تا جوانان در حوزه علم به سرعت پیشرفت کرده، زیرا پیشرفت در این عرصه منجر به نوآوری و خلاقیت می‌شود و این ها همه در راستای پیشرفت استان است.

وی اذعان کرد: سیستان و بلوچستان جوانترین استان کشور و دارای نیروی انسانی است، این نیروی انسانیِ کارآمدِ خلاقِ مومن متفکر با یک روحیه جهادی می‌تواند تحولات عمیقی ایجاد کند؛ امید است که در این زمینه تلاش کرده و توسعه بیشتر در عرصه تعاونی ها و شرکت های دانش بنیان در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه علم تولید ثروت و نگاه ها را باز و قوی می کند، گفت: با اتکا و توکل به خدای متعال در موضوعات مختلف پیروز خواهیم بود، باید تلاش کرد از این فرصت‌ها استفاده و در این عرصه ها سرمایه گذاری کرد.

سردار کرمی اظهار کرد: بسیج تلاش دارد جامعه به آنچه که به فرمایش رهبر انقلاب در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و سایر عرصه ها است بتواند به خوبی حرکت کند.

ارسال نظر
captcha